loading...

پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری در این است فضای ادارات را از این طریق قسمت بندی کرده و به قسمت های کوچک تری تقسیم کنیم . با استفاده از پارتیشن اداری هر کارمند میتواند قسمت...

مبنا
بازدید : 63
/ زمان : 15:23:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری در این است فضای ادارات را از این طریق قسمت بندی کرده و به قسمت های کوچک تری تقسیم کنیم . با استفاده از پارتیشن اداری هر کارمند میتواند قسمت مخصوص به خود را داشته باشد و در آن جا راحت بدون نفوذ صر و صدا به کارها و وظایف روزمره ی خود بپردازد که این مزیت پارتیشن اداری به حساب می آید .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 183
  • کدهای اختصاصی